de week voor vertrek - Reisverslag uit Gouda, Nederland van leonie roer - WaarBenJij.nu de week voor vertrek - Reisverslag uit Gouda, Nederland van leonie roer - WaarBenJij.nu

de week voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg leonie

06 Januari 2014 | Nederland, Gouda

Na mijn vakantie op Ibiza heb ik vrij snel besloten dat ik een tijdje weg wil uit Nederland. Even weg van alles, mijn hoofd leegmaken en het avontuur opzoeken.

Nu is het eindelijk zover. Over een week zit ik in het vliegtuig naar Thailand en begint mijn avontuur!!
De komende drie maanden ga ik meemaken hoe het is om in een andere cultuur te (over)leven.

Ik zal proberen om hier mijn verslagen bij te houden zodat jullie mee kunnen lezen waar ik ben geweest en wat ik heb meegemaakt.


Ik heb er zin in, Tot dan!


  • 06 Januari 2014 - 11:53

    Jolanda Vreeburg:

    zo'n andere cultuur dan wij Nederlanders en zo'n mooi land. je wilt nooit meer lang in Nederland zijn als het niet nodig is. ik wens je een hele goede reis en heel veel plezier en probeer al het moois goed in je op te nemen. SUCCES xxx

  • 06 Januari 2014 - 13:08

    Ester Verkaik:

    Vind het wel leuk om je reis te volgen.heel veel plezier en geniet ervan. Groetjes, Ester

  • 06 Januari 2014 - 14:16

    Lisette:

    Leuk om je zo te volgen!!
    Heel veel plezier en geniet ervan! Gr Lisette

  • 06 Januari 2014 - 17:39

    Margrit:

    tuurlijk wil ik je volgen ben benieuwd naar al je verhalen. succes en heel veel plezier dikke Kuss Mar

  • 06 Januari 2014 - 18:33

    Martine De Bruin:

    Hoi Leonie,
    Heel veel plezier!!! Ook ik wil natuurlijk je verhalen lezen. Xx Martine

  • 06 Januari 2014 - 19:00

    Lianne:

    Have fun en hou ons op de hoogte

  • 06 Januari 2014 - 19:05

    Bianca Van Dommele:

    Oh meissie toch! Wat spannend!! Ga je alleen??? Heel veel plezier daar, ik kijk uit naar je reisverslagen!
    Doe voorzichtig en geniet!! Liefs Biancaxxx

  • 06 Januari 2014 - 20:43

    Marsha:

    Heel veel plezier en succes.. Ik hoop dat je een leuke tijd tegemoet gaat
    en met veel nieuwe en mooie ervaringen weer thuis komt. Goede reis!
    Groetjes, Marsha

  • 08 Januari 2014 - 13:56

    Tante Ina:

    E en hele goede reis,een fijne tijd in Thailand en gezond weer terug.
    Leuk om je te volgen,dat zullen we zeker doen.

  • 08 Januari 2014 - 14:19

    Gerda Van Der Roer:








    Ook ik wens je natuurlijk veel plezier en succes in dat verre Thailand en ik hoop dat je daar vindt wat je zoekt. Verder hoop ik dat de tijd voor mij net zo snel zal gaan als voor jou en het weer gauw 23 april wordt en wij je op schiphol kunnen ophalen. Dikke kus, mamma

  • 09 Januari 2014 - 09:36

    Sabine:

    Lieve Leonie,
    ik ben erg benieuwd naar je reisverslagen! Ik wens je ontzettend veel plezier op je reis naar Thailand en waar je nog meer naar op zoek bent!
    Goede reis! xx Sabine

  • 09 Januari 2014 - 19:57

    Irma:

    Wow, is het al bijna zover !! Heb fantastische maanden. Geniet, ontdek, leer en heb plezier. Ik wil graag je verhalen lezen. Heel goeie reis!

  • 12 Januari 2014 - 14:11

    Bianca :

    Hi Leonie,

    Veel plezier in Thailand en pas goed op jezelf!!
    X Bianca en Miguel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gouda

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 April 2014

de eilanden van Thailand

07 April 2014

indonesie

12 Maart 2014

Cambodja en Vietnam

18 Februari 2014

Laos!

05 Februari 2014

pai
leonie

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 16285

Voorgaande reizen:

18 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: