de eerste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van leonie roer - WaarBenJij.nu de eerste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van leonie roer - WaarBenJij.nu

de eerste dag

Blijf op de hoogte en volg leonie

01 Januari 1970 | Thailand, Bangkok

Gelukkig! Alles is goed gegaan met het vliegen. veilig aangekomen in bangkok dus laat het avontuur maar beginnen! we kwamen al snel bij de taxi aan en werden naar ons hotel gebracht. wel op zn thais natuurlijk. Dus strepen op de weg geldden nou niet echt en de ene keer reden we 70 en het volgende moment weer 40. en richting aanwijzers?? die kenden ze daar al helemaal niet. Ze gebruiken gewoon hun toeter. haha!!
na een half uur wel veilig in het hotel aangekomen. Gelukkig konden we gelijk inchecken en alle spullen opbergen en bangkok gaan bekijken.

Het toppunt was toch wel dat jessica en ik (jessica is een duits meisje wat de eerste paar weken met me mee reist) naar het hoogste gebouw gingen van bangkok. wat een PRACHTIG uitzicht. we hebben er wel een uur ernaar gekeken.

Daarna nog een winkelcentrum in gegaan en even bij de mac donalds gegeten.. Want ja... dat thaise voedsel daar moeten we allebei nog wel even aan wennen.

Daarna besloten om toch morgen verder te gaan Door de protesten die er zijn in bangkok. het is in principe niet gevaarlijk en we hebben er ook geen last van gehad. Maar je merkt dat de mensen er in bangkok wel mee bezig zijn en dat de sfeer anders is.
Dus morgen worden we Door een klein busje opgehaald voor ons hotel voor 200 baht (dat is iets van 5 euro) en worden we 2.5 uur later in Kanchanaburi weer afgezet....

Word vervolgt!!

• 14 Januari 2014 - 16:26

Papa:

Fijn al wat te horen en goed dat je direct al wat bent gaan doen. Lijkt een goed teken Is het idd een goed hotel ?? Ik heb je via flighttrack precies kunnen volgen. Jullie vlogen steeds vlak achter het KLM vliegtuig dat vanaf schiphol rechtstreeks naar Bangkok vloog en vlak voor jullie aankwam.
    Goeie bus(jes)reis morgen en tot schrijfs.....

• 14 Januari 2014 - 16:34

Leonie Van Der Roer:

Haha wat grappig dat we achter de klm aan vlogen. Het is zeker een goed hotel. Niet luxe maar wel redelijk schoon. Nog geen beest gezien en er is airco :-) niks te klagen dus!

• 14 Januari 2014 - 17:07

Mamma:

Heerlijk dat het allemaal goed is gegaan. Die ervaring heb je ook al weer opgedaan. Ja jullie hebben een hele nacht overgeslagen, dus zal je nu wel lekker kunnen slapen.
    Enne.... wat betreft de MAcDonalds, dat hoort niet bij t land verkennen he, naar Thailand gaan is ook Thais eten (haha).
    De reis morgen zal ook wel weer een avontuur op zich zijn. We gaan het wel horen. Veel plezier en een dikke kus van mij.

• 14 Januari 2014 - 20:52

Tante Alice:

Very happy to know you arrived safely in Thailand. Your mom gave me the link to follow your progress on your blog and I find it very fun! Please stay safe and enjoy your trip. I bet it is very warm there unlike here where winter is in full force. Big hugs to you!

• 14 Januari 2014 - 21:45

Corina:

He mop, wat fijn dat de reis goed is gegaan en jullie al op stap zijn geweest! Lekker hoor de vertrouwende Mac ;-)
    Have fun!!! X

• 14 Januari 2014 - 23:36

Michelle:

Chikky!!!

Leuk verhaal :D Beter dat jullie weggaan daar.. drukte! haha..
    Kanchanaburi is LEUK!!! Ga eten bij de Jolly Frog ;) Altijd lekker.. ook leuk om te slapen, een echt backpackers "hotel"!! Leuke mensen vooral!
    Bridge over the river kwai shit doen! En ook zeker naar de erawan(ofzo) watervallen! 8 hoog, Zo mooi!
    En olifantenpark <3

Oke lol.. nou Doeiii en ben blij dat je veilig geland bent! Let op elkaar! x

• 15 Januari 2014 - 07:57

Leonie Van Der Roer:

Hoi Michelle we zitten ook bij de jolly frog! Echt onwijs gaaf hostel zeg :-)

• 15 Januari 2014 - 10:50

Trudy Smits:

Hoi Leonie,

Je bent al voortvarend begonnen, zeg.
    Leuk om je verslag te lezen.
    Neem de tijd om te genieten, meis, geen haast hoor.

Groetjes

• 15 Januari 2014 - 14:25

Tante Ina:

Is het lekker warm,wij lopen een beetje te bibberen,regen en maar 4graden.
    Denk je er wel aan om alleen maar water te drinken uit flesjes.
    Ze moeten ook nog dicht zitten hoor.
    Iets met ijsklontjes kun je wel nemen bij (jou favoriete)Mac Donalds.
    Fijne tijd,liefs.

• 16 Januari 2014 - 19:01

Tante Ineke:

Fijn dat je een goede reis hebt gehad. Wat een avontuur met die leeuw.Ziet er spectaculeer uit.
    Veel plezier verderr